Windows Live je soubor naprosto bombastických komunikačních služeb. Jejich hlavní silou není jen jejich propracovanost, ale hlavně dohromady tvoří jeden celek. Stačí jediné přihlášení, jediný login (Live ID) pro přístup k celé škále služeb.
Pro Windows Live platí tak samozřejmá věc, která umocňuje uživatelský zážitek (narozdíl od konkurenčních služeb). Je to provázání jednotlivých služeb. Údaj, který vyplním na jedné službě, nemusím již vyplňovat na službe druhé. Bohůžel, i zde se může stát chyba.
Protože se služba neustále posouvá dál, což je nejen spouštění nových, ale i vylepšování stávajících služeb, došlo zde poškození mého unikátních uživatelského účtu (tedy Live ID). Díky této chybě mi bylo (i když né úplně) znemožněno přihlašovat se do rodiny služeb.
Naštěstí však v Microsoftu existuje vysoce kvalitní a profesionální technická podpora, která se zákazníkem komunikuje. Komunikuje i se zákazníkem, který využívá bezplatnou službu! Takže po několika mailech zkončil můj "issue" na "Microsoft Global Escalations team", kde ho s přáním hezkého víkendu vyřešila Mary-Jane.
Zde je jasně vidět kvalitní přístup společnosti Microsoft, která nestrká hlavu do písku. Ale dokáže úspěšně řešit nastalé problémy.
Jak by řekl klasik, pořád lepší chyba ve windows live, než v live
Vyřeší Mary-Jane i moje problémy s LIVE?
Ne?
A kdo teda?
Bůh?
Jaký má mail Bůh?
Bill.Gates@Microsoft.com ?
(Ne, tak to bylo zase jen takové to moje odlechčení od IT… já vím, že Bill už tam "nedělá" 🙂
Na Live!ID panuje skutečně provázanost… tuhle jsem na to "přišel", když jsem si v jednom okně tahal data do SkyDrive a v druhém okně jsem se omylem automatickým pohybem ruky odhlásil z blogu… a co se nestalo. Šup a už bylo po uploadu :o).