Nejotravnější reklama na českém internetu

Osobně nemám rád reklamy Vodafone (vč. bývalého Oskara). Až na pár výjimek mi vždy přišly velice trapné. Naopak třeba "imidžovkaL t-mobile "Prostě blíž" mi přišla výborná. Také nemohu říci, že by mě nějak příliš dráždily bublinkové reklamy. Místo toho Čtvrtníčka už nemohu ani cítit. A netvrďte mi, že ho byla výrazně více než právě třeba bublinek.
Nedávno se na Marigoldu Patricka Zandla objevila anketa, zda si uživatelé stream.cz přejí na titulní stránce zapnutý zvuk. Dopadlo to zcela jasně. O to mě více překvapil (vyděsil, naštval) přistup idnes, který vložil na své stránky příšernou reklamu britského operátora s aktivním zvukem. Osobně mi tento přístup vadí. Většinou surfuji s více stránkami v různých tabech. Je pak opravdu nepříjemné hledat, na jaké záložce se tato šílenost přehrává.
Mnohem lepší řešení vidím aktivovat zvuk až po přejetí myší nad bannerem – jako v nedávné době reklama na metaxu.
Advertisement

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s