Kodlova slavná červená Škodovka 120L z roku 1988 je silně ohrožena! e-Jirka má exkluzivní foto!
Archivní foto ŠKodlovky ještě bez závad.
TEST: Znáš Kodlovo ŠKodlovku?
Hlavním problémem je silná koroze, způsobená pravděpodobně tuhou příbramskou zimou a nedostatečným zagarážováním stroje. Ta se nejen projevila na vnější straně vozu, ale hlavně dírou v podlaze. Další osud ŠKodlovky je prozatím neznámý. Vzhledem k tomu, že v datum technické se nezadržitelně blíží je osud silně nejistý!
"Hrdinové umírají, legendy žijou navždy!"
Též brzy přihodím odkaz na náš stroj. Golf I míchaný s II. řadou se špetkou dílů z Renaulta a jiných. Datum výroby 1978. Technická: někdy v květnu… 😦
Já, jako letitý škodovkář, přesně vím o čem mluvíš… V posledím agonickém záchavtu měla moje šáde 130 grand lux tolik vad na kráse až to bylo životu nebezpečné. Pod gumovou podložkou u řidiče, byl děravý cedník s velkými oky, takže každá projetá louže udělala uvnitř malý bazén. Dveře jsem kvůli korozi měnil za jiné méně zkorodované. Rez byla mojim kamarádem naprosto všude. Ve finále jsem jezdil půl roku bez technikcé, protože by mě tam asi to auto zabavili, a navíc bez fungujících brzd – to se pak člověk panečku naučí jezdit! Plynulé rozjezdy, opatrná jízda s maximem předvídání dopředu a brzdilo se jen pomocí motoru, takže kvalitní a přesné řazení podmínkou. Prostě škoda mě vyučila a NAUČILA jezdit autem, pane jo ;o)
Jízda bez brzd? Tak to je trochu moc ne? Stačí míč, a za ním se najednou objeví dítě, a je po srandě.
Brousit, vařit, brousit, kytovat, brousit, kytovat, brousit a nakonec lakovat a draze platit… nebo … delete skodlovka from dual…