Exkluzivně! ŠKodlovka: Rez jaxvině. Budoucnost ohrožena!

Kodlova slavná červená Škodovka 120L z roku 1988 je silně ohrožena! e-Jirka má exkluzivní foto!

Archivní foto ŠKodlovky ještě bez závad.

TEST: Znáš Kodlovo ŠKodlovku? 

Hlavním problémem je silná koroze, způsobená pravděpodobně tuhou příbramskou zimou a nedostatečným zagarážováním stroje. Ta se nejen projevila na vnější straně vozu, ale hlavně dírou v podlaze. Další osud ŠKodlovky je prozatím neznámý. Vzhledem k tomu, že v datum technické se nezadržitelně blíží je osud silně nejistý!

 

Advertisement

5 komentářů: „Exkluzivně! ŠKodlovka: Rez jaxvině. Budoucnost ohrožena!

  1. Unknown 13.4.2009 / 20.24

    "Hrdinové umírají, legendy žijou navždy!"

  2. Jiří 13.4.2009 / 22.59

    Též brzy přihodím odkaz na náš stroj. Golf I míchaný s II. řadou se špetkou dílů z Renaulta a jiných. Datum výroby 1978. Technická: někdy v květnu… 😦

  3. Martin 16.4.2009 / 13.10

    Já, jako letitý škodovkář, přesně vím o čem mluvíš… V posledím agonickém záchavtu měla moje šáde 130 grand lux tolik vad na kráse až to bylo životu nebezpečné. Pod gumovou podložkou u řidiče, byl děravý cedník s velkými oky, takže každá projetá louže udělala uvnitř malý bazén. Dveře jsem kvůli korozi měnil za jiné méně zkorodované. Rez byla mojim kamarádem naprosto všude. Ve finále jsem jezdil půl roku bez technikcé, protože by mě tam asi to auto zabavili, a navíc bez fungujících brzd – to se pak člověk panečku naučí jezdit! Plynulé rozjezdy, opatrná jízda s maximem předvídání dopředu a brzdilo se jen pomocí motoru, takže kvalitní a přesné řazení podmínkou. Prostě škoda mě vyučila a NAUČILA jezdit autem, pane jo ;o)

  4. Jiří 16.4.2009 / 14.27

    Jízda bez brzd? Tak to je trochu moc ne? Stačí míč, a za ním se najednou objeví dítě, a je po srandě.

  5. Dusan 16.4.2009 / 18.19

    Brousit, vařit, brousit, kytovat, brousit, kytovat, brousit a nakonec lakovat a draze platit… nebo … delete skodlovka from dual…

Napsat komentář k Martin Zrušit odpověď na komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s