Osobně mi reklama nevadí. Chápu, že je to další cesta pro provozovatele k pokrytí často nemalých nákladů na provoz všemožných služeb. Také nemám problém s přijmutím self-promotion, sloužící k nabídnutí nových, čí stávajících služeb daného poskytovatele (ještě ke všemu schválenou uzavřením smlouvy).
S čím ale problém mám je kategorie nevyžádaných reklamních sdělení! Bytostně nenávidím všudypřítomnou letákovou reklamu. Nesnáším přeplněnou (klasickou) poštovní schránku akcí na rohlíky v Kauflandu! Tato forma mě neskutečným způsobem obtěžuje a znechucuje.
Další formou je emailový spam. Známe ho všichni. Devadesát procent všech emailů směřující k mému zaměstnavateli jsou spamy. Naštěstí se díky moderním technologiím dá dobře bránit. Symantec Mail Security a Fortinet FortiGate jsou opravdu úžasní pomocníci v tomto boji. Taktéž má osobní schránka, hostovaná pod Windows Live Hotmail, je každý den terčem útoku desítek nevyžádaných emailových zpráv. Naštěstí její antispam/antivir je také úžasná záležitost, která tyto maily řadí přesně kam patří.
V pátek mě však čekalo velice nepříjemné překvapení. Dostal jsem totiž nabídku na připojení k internetu od O2 SMS zprávou! Já jsem však spokojen s konkurenčním mobilním operátorem a lokálním poskytovatelem internetu! Telefónice O2 jsem stoprocentně nedával žádné svolení k zasílání nevyžádaných zpráv!
Tato zpráva je zkrátka obrovským pochybením ze strany bývalého Českého Telecomu. A já si velice přeji, aby jí úřad pro ochranu osobních údajů odměnil nějakou tou pokutičkou 🙂
Už mi to přišlo 2x na osobní mobil a 5x na služební… škode jen, že pro služební telefony máme od O2 už internet aktivovaný, bohužel na mé staré zděděné nokii je mi to k… (Ano, ke třem tečkám)By si tam nahoře ty bublinky mohly udělat pořádek.
Tohle mě otravuje taky!!!
Jo, taky mne to rozčilovalo. Ale stačilo říct na infolince aby mi tyto ohavnosti neposílali a najedou byl klid. Ale já mám mobil u eurojetelu. No, ale protože mám 603-kové číslo, volají mi divní lidé a nabízí mi nějaké protivné služby a tarify operátora, od něhož jsem v hrůze prchal 🙂
Já jsem u O2 a reklama mi běží na displeji celej den.
Děs – mobilní marketing to je fakt hrůza a její leadeři si zaslouží pověsit za koule do průvanu.
K pláči je, že některé propagujicí služby vlastním (např. datovou síť) a přesto mi přijde reklama na datové služby i 4x v týdnu …. dementi!